Mijn PostNL inloggen

Direct inloggen bij mijn Postnl

Inloggen bij PostNL kan als particulier of zakelijk. Nadat u ingelogd bent kunt u uit het volgende kiezen.

Mijn PostNL inloggen via website

Maak een keuze om als particulier of zakelijke gebruiker in te loggen.
Mijn PostNL inloggen

PostNL APP

Ga naar “Uw account”.

  • Digitaal verzendbewijs: QR-code of liever een e-mail dan een bonnetje als bewijs? Laat de QR-code scannen bij uw PostNL-punt en het komt in orde!
  • Mijn gegevens: toegang tot persoonsgegevens, adresgegevens en e-mailadressen. Hier kunt u persoonsgegevens wijzigen, adresgegevens wijzigen en e-mailadres toevoegen.
  • Adresverzoeken: rechtsbovenin staat een plus (+) en kunt u een adresverzoek versturen en delen via WhatsApp.
  • Mijn bezorgvoorkeuren: waar mogen we uw pakketjes bezorgen? Houd er rekening mee dat uw pakketten die al onderweg zijn nog volgens de oude voorkeuren worden bezorgd. Voorkeur kan bijvoorbeeld zijn op een afgesproken plek (achter thuis op de tuinbankstel).
  • Mijn post: u bent aangemeld voor Mijn Post. Pushnotificatie Mijn Post aan- of uitzetten. Commerciële aanbiedingen van verzender in Mijn Post aan- of uitzetten. Hier kunt u ook als gebruikers afmelden.
  • App instellingen: hier kunt u kiezen uit land, pushnotificaties voor pakketten en Mijn Post en Privacy-instellingen.
  • Uitloggen: komt een pop-up of uit te loggen.
  • Account verwijderen: u wordt doorgestuurd naar de PostNL website. Inloggen is nodig om uw PostNL account definitief te verwijderen.