Op dit moment heeft Nuon/Vattenfall de verschillende aanbiedingen
Veilig inloggen bij Mijn Nuon / Mijn VattenFal
Heeft u één van bovenstaande link aangeklikt? Controleer altijd of de url in de browser begint met Vattenfall.nl, zoals op onderstaande afbeelding te zien is. Zo weet u zeker dat u op de officiële website van Nuon (tegenwoordig Vattenfall) bent.
Mijn Nuon
Mijn NUON kunt u gebruiken voor het inzien en wijzigen van uw gegevens, het verkrijgen van inzicht in uw energieverbruik en het bekijken van uw contract en uw post. Tevens vindt u hier een overzicht van uw rekeningen en zult u handig advies vinden over uw termijnbedragen. U kunt al uw gegevens dus erg gemakkelijk zelf wijzigen op elk gewenst moment. Heeft u een account bij NUON en wilt u weten hoe u precies moet inloggen bij Mijn Nuon? We leggen het graag aan u uit.
Mijn Nuon instellen
Voor het inloggen bij uw Mijn Nuon account gaat u naar de website van Nuon. Rechtsboven in het scherm ziet u een knop met de tekst ‘Inloggen’. Nadat u op deze button heeft geklikt zult u automatisch terecht komen bij het inlogscherm van Nuon. U dient nu uw e-mailadres en wachtwoord in te vullen, waarna u moet klikken op de knop ‘Inloggen’. Het kan zijn dat u zich eerst moet registeren. Om dit te doen klikt u op de knop ‘Aanmelden’. U moet nu een aantal gegevens invullen waarna u dient te klikken op de knop ‘Aanmelden’.
Mijn NUON Login
Om bij Mijn Nuon in te kunnen loggen heeft u uw e-mailadres of gebruikersnaam en uw wachtwoord nodig. Wanneer u een nieuwe klant bent en u zich wilt registeren dan heeft u meerdere persoonsgegevens nodig en gegevens over uw abonnement. U dient namelijk uw klantnummer in te vullen, evenals uw postcode, huisnummer, e-mailadres en een nieuw wachtwoord. Wanneer u al deze gegevens heeft ingevuld kunt u zich aanmelden bij Nuon en zal uw Mijn Nuon account gereed zijn.