Telefoons vergrendeld, log in op AI: begrijpen klaslokalen met behulp van nieuwe technologie in het midden van gemeenschappelijke discussie

image

Het telefoongebruik in scholen verandert snel. Studenten zijn al verplicht om hun telefoons uit de klas te houden in Ontario (Canada). Dit wordt in de VS besproken en sommige westerse landen hebben stappen in die richting gezet. Politici dringen aan op het opleggen van gerelateerde beperkingen. Zo hebben twee wetgevers wetgeving ingevoerd om telefoonbeperkingen in het hele land te financieren. Hoewel de discussie niet in zwart-wit is, is het doel eenvoudig: afleiding minimaliseren, de focus van kinderen verbeteren en voorkomen dat ze een impact hebben op hun geestelijke gezondheid. Sommige opvoeders hebben lang beweerd dat het gebruik van telefoons studenten afleidt van studeren. Met bijna staan universiteiten nu onder toenemende druk om iets te doen omdat de betrokkenheid van studenten sinds 2019 is afgenomen. En voor veel studentensteden is blokkeren de eerste stap.

Het verbieden van apparaten impliceert echter niet het uitsnijden van de schermen. Scholen gebruiken nu notebooks in plaats van laptops en tablets voor pennen. Hoe kinderen onderzoek doen, opdrachten indienen en lessen volgen.

Deze middelen zijn nuttig, maar dienen ook als rookgordijn. Start tabbladen en eenvoudige online blootstelling blijven maken het uitdagend om individuen up-to-date te houden. Leraren moeten de voordelen van technologie in overweging nemen tegen de mogelijkheid dat een opleiding volledig wordt geruïneerd.

En voor veel opvoeders, vooral de jongeren, gaat het niet alleen om het gebruik van individuen, maar ook om zelfzekerheid. van de eerstejaars leraren denken niet genoeg voorbereid om technologie effectief te hanteren of te integreren in de klas.

Sluit je aan bij de nieuwste generatie apparatuur

Steeds meer professoren gebruiken Overal, van planning tot feedback. In een verklaring uit 2025 bevestigden maar liefst 60 procent van de Britse en Amerikaanse faculteit dat ze AI integreren in hun procedure. Gebruik makend van AI-tools die leraren weer macht geven op verschillende manieren, naast de meest bekende tools, zoals ChatGPT, om antwoorden te genereren voor vragen in een sleutel,

En de apparatuur ontwikkeld met instructeurs, in plaats van alleen gegeven aan hen, zijn de meest aantrekkelijke AI-gereedschappen.

ManagedMethods ‘ David Waugh vertelt Unite. dat de functies die ze net hebben toegevoegd aan hun Class Manager tool zijn gemaakt met input van academische leiders in gedachten. Een real-time tool die analyseert hoe studenten tech gebruiken tijdens het studeren wordt als resultaat gecreëerd. Ze kunnen hun taak volgen, riskant gedrag identificeren en zelfs online toegang pauzeren wanneer dat nodig is. Beschouw het als ouderlijk toezicht, maar het was speciaal ontworpen voor leraren en gemaakt voor de klas. &nbsp,

Het gebruik van AI en machine learning verwijdert de professor echter niet van de school. Wij zijn ervan overtuigd dat wij een aantal zaken willen beheren om de productiviteit en efficiëntie van de schooldistricten te verbeteren. Uiteindelijk heb je echter nog steeds menselijk contact en besluitvorming nodig om uit te voeren wat moreel correct is,” zegt Waugh. Hij benadrukte dat begeleiding van leraren belangrijker is dan vervanging.

In plaats daarvan wordt AI gebruikt om cyberbeveiliging en beveiliging te helpen door middel van mistbewaking, waardoor een laag van bescherming wordt toegevoegd.

Door AI te presenteren als een nuttige aanvulling in het klaslokaal en als toegangspoort tot iets groters, komen websites als MagicSchool een stap verder. De organisatie wijst op de stijgende stressniveaus in het veld, waaronder administratief werk, tutoring planning, en studentenondersteuning.

In een informatie op de website van het bedrijf staat,” We zijn er om de stress te verlichten, zodat opvoeders hun energie kunnen besteden aan waar ze het beste gedijen: op school, voor studenten.” MagicSchool instructeurs kunnen helpen bij het creëren van sloten en instructieplannen, net als ChatGPT. Maar de manier waarop het persoonlijke kennis ondersteunt, leraren helpt informatie te koppelen aan studenten met speciale behoeften, of biedt zelfs advies over hoe om te gaan met gedragsproblemen, is waar het begint op te vallen.

En nu het bedrijf studenten onmiddellijk onderwijs geeft over AI, is het zijn aanpak aan het uitbreiden.

Met een focus op het leren van kinderen hoe deze systemen doordacht en veilig te gebruiken als het wordt een kerncomponent van zowel de school als werk. op een manier die inzet aanmoedigt voor een onderwerp dat is gepersonaliseerd aan de specifieke instructeur. Zonder een conceptuele AI, MagicSchool voor Studenten biedt leermogelijkheden die zijn onbereikbaar. Overweeg het gebruik van vermijden kamers, elektronische reizen, en avontuur-thema verhalen.

Niet iedereen is het eens over het potentieel van AI voor kinderen, zoals met de discussie over het gebruik van telefoons op school.

Als alles het vooruitzicht is, trainen we dan onze kinderen om er het beste van te maken?

President Donald Trump tekende vorige maand een uitvoerend bevel om de ontwikkeling en integratie van kunstmatige intelligentie te bevorderen in scholen in samenwerking met marktleiders en academische instellingen, waardoor AI onderwijs een topprioriteit. Als dit de toekomst is, bereiden we dan kinderen voor om er verstandig mee om te gaan? Dit komt overeen met wat veel opvoeders en ouders zich beginnen af te vragen.

Veel leraren zien het als een nuttige manier om de volgende generatie voor te bereiden op een AI-gedreven arbeid, waarbij Canada momenteel belangrijke stappen neemt om AI-leren in de klas op te nemen. De Canadese Teacher Federation wordt steeds meer bezorgd over hoe het wordt gebruikt in de training, omdat er geen duidelijke wet die studenten beschermt tegen informatielekken en morele zorgen, waaronder geestelijke gezondheidskwesties.

Dit is in reactie op onderzoek en aanbevelingen van Common Sense Media die suggereerden dat alleen onder 18-jarigen AI-software gebruiken die speciaal voor bedrijven is ontworpen. Deze AI chat, praten, en imiteren vrienden zijn niet bedoeld om te worden gebruikt in de klaslokalen.

Deze middelen ontwikkelen zich snel, hoewel ze niet bijzonder innovatief zijn. Ouders hebben het moeilijk bij te houden, en uiteindelijk worden ze meer bezorgd over de impact van AI op het welzijn van individuen. Een nieuwe golf van AI-gecontroleerde” bedrijven” arriveert in app winkels, rauw en vaak illegaal, alleen omdat scholen beperken telefoons om geestelijke gezondheid te beschermen.

Wat nu?

Een deel van de puzzel wordt opgelost wanneer apps worden verwijderd van de school. De ongeremde AI-programma’s, apps en laptops die achterblijven hebben echter ook een ander niveau van complexiteit.

Technologie verdwijnt niet echt. Wat is de grotere vraag vandaag: hoe kan het verbeterd worden?

Alle stakeholders die dit antwoord vormgeven zijn onder andere opvoeders, families en beleidsmakers. Dat zal niet worden bereikt door een verbod op een systeem of het verkrijgen van de nieuwste uitstekende tool. Het leren vinden van een balans die systemen ondersteunt, nauwelijks overweldigend, kan helpen.

en waar leerlingen zowel praktische kennis als praktische ervaring opdoen met systemen.

Plaats een reactie